Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.
Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Podczas zajęć studenci poznali naturalne i nienaturalne zanieczyszczenia powietrza i gleby. Odpowiadali też na pytania: dlaczego gleba brudzi? Rozważali właściwości fizyczne gleb, wielkość ziaren itp. Zastanawiali się nad aktywnością wulkaniczną. Dowiedzieliśmy się, jaka materia wydostaje się na powierzchnię ziemi podczas erupcji. Dzieci stworzyły z plasteliny projekty drzemiących żywiołów. Prowadzący zaprezentował symulację wybuchu wulkanu, wykorzystując m.in. płyn do naczyń. Mieliśmy także możliwość przyjrzenia się przez mikroskop mniej znanym, choć występującym w Polsce owadom. Odkrywcy dowiedzieli się wielu ciekawostek związanych z życiem tych istot.
13 Zdjęć
Pisali o nas: